fredag 28. november 2008

FOTO


I går kom Hermund løpende og trengte bilde til russekortet sitt. Vi tok bilder av mannen i studio etter skolen. det var litt morsomt, men jeg ofra livet mitt for han!! FAKTISK!! jeg sto på en stige for å ta bilde av han! det var skummelt, men hva gjør man ikke for venner:P
ikke at jeg gadd å sto der å lenge for ta bilder, menjeg prøvde!






























Nå sitter jeg i timen og har vondt i hodet... Gidder ikke å skrive om Romantikken nå jeg! og ikke moderne eventyr heller... kan noen redde meg?

7 kommentarer:

TT. sa...

Bra Hermund får seg et fint bilde til russekortet! Pass på så du ikke etter ned.

kameratskap sa...

=) Det kan diskuteres hvor fornøyd Hermund kommer til å være, men jeg er det :D

TT. sa...

Det er fint:) Jeg linker deg!

Anonym sa...

hehe du er flink du:P nais blogg^^

Funky fresh sa...

du er kjempeflink til å ta bilder :)
Håper vi sjåast snart også, alt for lenge siden.
creds til hermund også for å være bra modell.

kameratskap sa...

Takk =)

Jeg skal til oslo i helgen=)

Anonym sa...

Så fine bilder! :O Du er flinkkkk!