mandag 3. november 2008

Sliten

Wohoow.. så sliten og trøtt jeg har vært! Det var innlevering av Holberg prosjektet på fredag. Vi jobbet MASSE!! Alle i gruppa gjorde sitt beste og vi samarbeidet veldig bra. Helt til noen timer før innlevering. Hvor jeg brått var helt alene og ble kjempestressa! Men vi fikk levert!!
Så var det rett hjem med Thea, vi fiksa oss. Hadde på oss helt like drakter og var kjempe kule :p Vi var hos Carina og koste oss=) selv om alle var døds slitne. Dagen etter var det masse jobbing på meg. Da jeg kom hjem satt Desiree å venta på meg. Vi spiste masse godteri og spilte. På søndag var det tid for å slappe av litt. Rydda på rommet!! Føler meg fortsett flink

Mandag! Nå er det skole igjen. Vi hadde RU-møte hvor vi snakket om finanskrisa. Mari Eifring var på besøk og holdt innledning om det. Enda engang er det snakk om at det kapitalistiske systemet ikke fungerer. Krisa er et tegn på at systemet drar seg selv ned i dassen. Hvor mange kriser, krig, elendighet, urettferdighet, diskriminering og lignende trenger en for å forstå at noe er galt! Greit nok at noen er redde for forandringer, men jeg ska love deg at verden er ganske ille! Så jeg er mer redd for at det ska ende sånn her..
Og for kjære deg som mener at revolusjon er ekstremt, kan du svare på det?
Hva er ekstremt? At 35 000 barn sulter i hjel, mange millioner mennesker lever i fattigdom, kvinner eier 1% av all verdens eiendom, globaloppvarming, rasisme, seksuell trakassering osv eller at noen vil forandre det?

Ingen kommentarer: