fredag 14. november 2008

Slankepress!

Jeg har gått rundt og tenkt på det. Det er helt ekstremt. For noen dager siden fikk jeg en melding, der hadde jeg fått tips om å slanke meg!!




Ønsker du å gå ned i vekt? Klinisk dokumenterte ______ kosttilskudd binder inntil hele 28,3% av fettet man får i seg gjennom maten og eliminerer dette naturlig. I tillegg demper _____ søthungeren og gir deg metthetsfølelse. Vi gir deg introduksjonstilbud kun i dag! Send SLANK til **** for mer info.

Den fikk jeg da jeg var på jobb. Etter at jeg hadde lest den patetiske meldingen skulle jeg legge ut noen blader. Der la jeg merke til den ene hylla. Der var det 6 blader. Det var tips om slanking på 4 av dem og tips om hva en skal ha på seg og hvordan en skal se ut på fest på de to andre.
Kort sagt, det sto MYE om hvordan vi bør være. Altså hvordan de vil at vi skal være, se ut og like for at de store selskapene skal tjene mer penger. Det gjør de ved å fortelle jenter at vi aldri er bra nok!! Tenk så jææævli idiotisk!!! Jeg får brått melding om hva jeg skal gjøre for å slanke meg.. hva faen !!!
Det er ikke bare idiotisk og patetisk men også trist. Titusen norske jenter har spiseforstyrrelser i dag. Men det er ikke nok for dem. De forteller oss bestandig hvordan vi bør se ut…

Ingen kommentarer: