tirsdag 25. november 2008

Tavlepus

HAHA!!
Nå ser jeg på tavla og leser drømmegutten og drømme jenta til noen som har vært I klassen vår.
På den ene siden:
Snill
Pen
Trofast
Smart
Kul
Kastanke brun / ikke for lys /mørk
Ikke krevende
Sjarmerende
Fine former
Selvstendig
Spesiell (på en positiv måte)
Har humor
ikke for høy
flink i husholdningen

På den andre siden av tavla
Drømme gutten
- Morsom
- Naturlig kropp
- Gentleman
- Musikalsk
- Høy EQ.
- Høyere enn jenta
- Hårvekst
- Trofast
- Flink til å gi komplimenter
- Flink til å kle seg (gjennomført)
-selvtillit
-glimt i øyet


HAHA!! Hva faen liksom… Media barna har så mye å gjøre på skolen at noen skriver masse bull på tavla og andre skriver akkurat det samme som står på tavla på bloggen sin! Jaja.. jeg kjeda meg=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jeg så det jeg også! Ligger ark ved siden av meg til og med.
SÆRR!

Anonym sa...

Haha! Det var oss. ...Og oppgaven til Frøydis, da.

-Martine (2MEC)

kameratskap sa...

haha :D Fett oppgave=P