mandag 17. november 2008

NAZI

Nå sitter jeg på skolen og surfer litt.
Noe jeg vil dele med dere er det jeg leste på frontlinjer.no
Kopier og lim inn
Stopp nazimarsjen i Salem
Siden 2000 har den årlige Salemmarsjen utenfor Stockholm blitt markedsført som en upolitisk markering mot vold. I virkeligheten er det de mest ekstreme nazistene i Sverige som står bak. Nå mobiliserer antifascister i hele Norden til årets motdemonstrasjon.
Les mer på http://frontlinjer.no/?p=699

Det er kjempe viktig at vi er klare over det som skjer. Jeg synes at det er skummelt med så mange nazister et sted samtidig. Jeg er redd for nazister!! De er noen voldelige jævler hele gjengen! Jeg er ikke redd fordi de er smarte, men de er voldelige og noen få av dem kan være litt lure. Jeg blir redd når jeg går alene i en bakgate om natta og ser sånne. I Sverge har de fått lov av politiet til å masjere gjennom gatene i SALEM fordi de kaller det ikke-voldelig. Men når vi da leser om de som står bak det så er det faktisk bare å gi en støtte til nazistene for å markere seg.
Det gokk fort. skriver mer senere tenker jeg..
Læreren sier: Da må dere pakke sammen !!

Ingen kommentarer: