mandag 1. desember 2008

Blåmerker!

Hvorfor har jeg blåmerker?
Vel… jeg er ikke sikker på npr jeg fikk dem=) men kan nesten tenke meg når det skjedde!
På fredag måtte jeg jobbe, rett etter jobb ble jeg henta av moren til Marie som skulle kjøre oss til Susanne (seriøst! Hun er snill!!) Det var det kjempekoselig, Thea fikk i seg litt for mye=) så hun endte opp på dæs” jeg Marie og Olivia spiste potetgull rett fra gulvet=) da jeg og Marie var ute var Marie veldig stolt fordi vi ikke ble syke dagen etter! Ehhemm.. Marie?
Heidi kjørte oss hjem=) godnatt til alle..
På lørdag var det jobb igjen! rett etter jobb ble vi henta av faren til Carina som kjørte oss til Jonas for bursdagsfesten til Aina! Vi fikk rød vin som velkomstdrikk! Jeg klarte å knuse to av yndlingsglassa til Britt (moren til Jonas) , men ellers var det kjempegøy=)
Søndag var slappe av dag! Deilig!!!! Jeg, Thea og Maren tok oss en tur til Mary Kay greia til Marie, det var koselig. Etter det skulle jeg skrive om romantikken. Jeg brukte ca to timer på å komme i gang, men ble ferdig!

2 kommentarer:

TT. sa...

Det er ikke gøy å skrive om romantikken. Det som derimot er morro er å bli blogg-utfordra, og det er du nå! Ta en titt på bloggen min:)

Suzïe sa...

:D Hæhæ
Det var ingen som fant sourcream-and.onion potetgullet i skapet, hehem :D