mandag 24. november 2008

Venner og sånt..

Ahh.. det var sikkert vanskelig å være vennen min i dag… Stakkars mennesker!!!
Først var jeg bare kjip i naturfag timen.. stakkar Carina..
Carina: Jeg forstår ikke det her, hvorda….
Seher: Carina!! Ingen gjør det!! Ikke spør bare skriv!!

Hva faen.. jeg føler meg kul :S
Senere…
Vi har matte. Brannalarmen går sånn ca 10 ganger, vi jo matte i fjerde så det var litt av en trening. Også redda jeg og Marie teen fra brannen… vi drakk te og kjørte med Thea…
JEG skulle være snill jeg… jeg så en GUL BIL! Men slo ikke Thea.. hun kjørte og jeg bare sa det at jeg så en gul bil, men gjett hva Thea gjorde. Hun slo!
Også kommer vi til skolen.. har kjøpt mat og sånt. Setter oss ned, snakker og har det bra.
Først blir Carina flau, så blir Marie flau også blir alle flaue D:
I løpet av samtalen klarer jeg å kalle Andreas for Marie.. vi ler og er over det.
Jeg sitter ved siden av Marie i matte timen. Jeg kaller henne Carina to ganger på rad.
Også har vi friminutt, Ragnhild kommer bort til meg, jeg klarer å kalle henne Marie..
Hva faen… er jeg rar i dag eller?
Når var du rar sist?

3 kommentarer:

Anonym sa...

funker det?

Anonym sa...

Jo, det jeg skulle si:

Neiiida, jeg ble ikke lei meg i det hele tatt for at jeg fikk kjeft, jeg..! Ikke at det ikke er feil å spørre om noe man lurer på, altså! Jeg lover å aldri spørre deg igjen, okei?

Haha. Jeg leker med samvittigheten din :D<3

kameratskap sa...

Carina!!!
Ikke lek med samvittigheten min for det hjelper ikke=) kjenner deg for godt til! då det var dårliv forsøk,..
glad i