tirsdag 2. desember 2008

Nedsatt ordenskarakter?

ELEVVARSEL-VURDERING

For elever i kunnskapsløftet (Vg1 og Vg2 )
Karakteren i orden kan bli nedsatt til NG
På grunn av stort udokumentert timefravær.

Andremerknader:


Eleven bes tenke gjennom hva hun/han selv kan gjøre for å rette på forholdene. Dersom han/hun ønsker hjelp (eller støttetiltak), ta gjerne kontakt med faglærer/kontaktlærer/rådgiver/helsetjenesten.



Den fikk jeg i posten i dag..
1. jeg ikke på vg1 eller vg2
2. Stort udokumentert timefravær? Vel, jeg har nesten alltid gitt beskjed før evn. Kjøre eller legetimer.
3. Jeg sa fra til kontaktlæreren min at jeg hadde fått ugyldig fravær som egentlig skulle være gyldig fravær. Da sa han at det ikke hadde noe å si!!!
4. Andremerknader: der står det ingenting!
5. Eleven har tenkt gjennom hva han/hun skal gjøre! Eleven skal starte 3.verdenskrig med Marie i morra
Marie fikk også brevet. Hun var kyssesyken og hadde en jævla legeerklæring!.

Ingen kommentarer: