tirsdag 28. oktober 2008

Timing =)

Etter enda en 12 timers skoledag i går, var jeg sliten/trøtt idag. var litt av en utfordring å komme seg opp av senga. I dag kom jeg IKKE sent til skolem =) hurra for det!.
Jeg begynte å redigere på den nyhetsreportasjen. Ble overaskende fort ferdig. =) det var nice=) men sitter igjen med sanger fra teateret i hodet.
JEg og Ragnhild spiste på Bistroen i dag også.. det var GODT!
Etter skolen så prøvde vi å få tak i psykologen, men det går ikke så bra. vi har sendt mail til 3psykologer med 5 spørsmål. har ikke fått noe svar enda. Det er spørsmål om Holberg prosjektet. Vi forsker på folks holdninger til vold i spill. =) Vi MÅ blo ferdige til fredagen.. litt nervøs jeg. men har en følelse av at det ska gå bra. så det...
Etterpå viste jeg Thea veien til Nav. så dra jeg og Andreas til øyenlegen. Det tok veldig lang tid å bestille time for meg. vi fant ut at jeg har noe å gjøre hverdag, så jeg fikk time om ca to uker=) i skoletiden :D . etter at vi var ferdige der skulle andreas trene, men jeg hold aldri kjeften så vi ble stående foran bygningen ganske lenge=) Nå skal jeg lese litt. så skal jeg på RU møte. Marte kommer med veska mi=).. Yeah. den ble igjen på lekebutikken i østfoldhallen før senterfesten. xD for en kveld!!...
Ha en fin dag! =)

Ingen kommentarer: