fredag 17. oktober 2008

Lagånd? det driter vi i!

Dette er svar til innlegget som heter Lagånd? Det driter vi i!.

I dag kom jeg som vanlig litt sent ute. Kom til skolen ca 15min. for sent. Det var da noe jeg ikke hadde fått med meg. Altså at Andreas hadde skrevet et innlegg på blogget sitt om meg og tre andre jenter. Der ble vi framstilt som noen dritt unger som driter i resten av laget og er bare noen selvopptatte barn som bare vil vinne. Og da jeg leste det ble jeg først sint fordi det var noe feil informasjon der. Men så ble jeg lei meg fordi en veldig god kamerat hadde oppfattet meg sånn.

For det første: Det var aldri meningen å stoppe kampen!! Det bare skjedde!!

For det andre: Vi diskuterte aldri den saken videre med noen lærere! (noe som blir skrevet i innlegget)

For det tredje: Det var ikke meningen at det sku være en så stor sak ut av det

OG aller viktigst, det var aldri meningen at noen skulle føle det sånn som det blir skrevet.

Men jeg snakket med Andreas og vi kom til en løsning. Alle hadde sinn oppfatning av dagen, ingen synes at det som hadde skjedd var noe gøy. Men å legge skylden på fire jenter var heller ikke noe gøy tenker jeg.

Jeg synes ikke at jeg gjorde noe galt. Men om noen har følt det sånn som det blir skrevet er jeg virkelig lei meg for det. Andreas sa det selv også at jeg alltid gjorde mitt beste for å passe på at alle hadde det bra. Og det er samme gutten som mente det motsatte den dagen.

Men gode venner er vel alltid gode venner =)

Andreas er en god venn men jeg ble forbanna over måten jeg ble framstilt på i innlegget. Noe han sa at han skulle endre på=)

Også.. har jeg spist masse god mat på bistroen i dag!!! Nammnn..

Ingen kommentarer: